Jobbpaus

Har suttit och jobbat med lite WebbTv till Unga ST sen 15:30, kände att jag är värd en liten paus nu. Dock är det himla avslappnande att sitta och redigera. Jag kommer sakna det här jobbet.
När jag gick på toa vart jag överraskad, jag hade helt glömt bort hur jag såg ut. Johanna stylade nämligen upp mig tidigare idag när hon skulle fota till sin propaganda uppgift, så mitt hår är som en stor rulle och jag är överdrivet sminkad. Heh, stackars dom borta på WebbTV-avdelningen, dom måste tro att jag är galen....

Kommentarer
Postat av: Nenne

I knew you'd find me some day! ;D

Jag har medvetet inte berättat för folk, eftersom det är mkt roligare så :3

This only means one thing - Imma have to stalk you too!

Buss&kran

2010-03-17 @ 22:40:04
URL: http://nenne.bloggproffs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback