Matte B är aldeles för B...

Vad gör jag en solig smält-dag som denna? JO, jag pluggar inför matteprovet på torsdag. Kursprov på allt som innefattar Matte B. Eftersom vår ASDÅLIGA LÄRARE (Yes Mr. Ågren, jag hänger ut dig i min blogg, det förtjänar du, babbelbyxa!) inte har lärt oss något som vi borde kunna, så går jag igenom allt och ska lära mig det tills på torsdag. Man kan ju tycka att vi borde ha lärt oss NÅNTING sedan skolstarten i höstas, men icke då. Det enda jag har lärt mig på hans lektioner är att han går utan att lyfta på fötterna för att han inte ska trampa på sina katter.





Simba, för typ 5 år sedan. Duktig kisse.


Kommentarer
Postat av: Nenne

Hah, Sven - suck it!

2010-03-20 @ 13:46:45
URL: http://nenne.bloggproffs.se/
Postat av: issaaaa

dude, jag hade kunnat hjälpa dig:o!

2010-03-21 @ 09:47:22
Postat av: chittan

HAHAHA as grym katt!

2010-03-21 @ 19:45:10
URL: http://chitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback