No more danger on the roof, at least for now...

Jag vet inte riktigt hur, men jag lyckades få datorn att fungera. Just nu vågar jag knappt använda den, med rädsla för att någonting ska hända...
Hur som helst så är jag nu ännu mer övertygad - Jag MÅSTE skaffa mig en extern hårddisk.

Till min stora ilska vaknade jag med världens förkylning. INTE OKEJ, med tanke på att jag ska åka till Egypten på Måndag, och då MÅSTE jag vara frisk! Så på lunchen idag sprang jag och Elin bort till apoteket och köpte nånting vid namn Echinaforce. Det smakade vidrigt, men jag hoppas verkligen att det hjälper mot förkylningen.
At this very moment sitter jag och försöker få i mig en till dos, men... det går trögt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback