Dårskap.

Okej du random människa som först försökte skaffa lösenordet till min blogg, insåg att det inte gick och gav upp, men sen gick över till Nenne och fortfarande försöker, Vad håller du på med?! Svårt att fatta att du inte kommer åt det, eftersom varenda gång du försöker så är det bara så att Nenne får ett mail. Och Nej, du kommer inte kunne få tag på lösenordet dit heller. Så GE DIG! Det här är bara creepy.

Dock är jag väldigt nyfiken på av vilken anledning du gör det här. För det är helt ologiskt.

 


Kommentarer
Postat av: random människa

bara för att jag kan........

vore väl inge kul om jag tog ditt lösenord direkt

2010-05-06 @ 22:07:09
Postat av: Lollo

Jomen precis, jag förstår inte heller nöjet i det här. Text-TV är ju mer underhållande...

2010-05-07 @ 07:17:08
URL: http://noisywords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback