Det går bra nu kompis, det går bra nu.

Idag var Jag och Nenne på möte med våra arbetsgivare, filmbeställare, kunder, sommarlovschefer eller vad den korrekta benämningen nu kan vara. Hur som helst, så ska vi göra en film om sommarlovsentreprenörerna. Det kommer bli fantastiskt. Vi kommer ha sjukt kul. Jag längtar som bara den.

Sen var jag bort till Sax & Kam, ska kanske vara hårmodell åt dem igen. Niiice.

Imorgon ska vi filma lite med Ronja, sedan ska vi försöka färdigställa reklamfilmen så att den blir klar.

Jag har extrainsatt dansträning i slutet av veckan och på Söndag är det avslutning och föreställning.

Det är Maj nu, alltså i princip bara en dryg månad kvar till skolavslutningen. Sedan är det sommmarlov.

Imorgon börjar jag sent. Då ska jag sova ut. Efter det ska jag tvätta håret.

...Hahaha, tror ni jag är nöjd med framtiden? :)


Kommentarer
Postat av: Nenne

He-he-hej här kommer segertåget! :D

2010-05-03 @ 22:48:52
URL: http://nenne.bloggproffs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback