Far to tired to fall asleep

Måste bara få berätta om min konstiga natt. Jag satt vid datorn (hade fastnat vid youtube, like you do) till halv/kvart i ett ungefär, sen gick jag och la mig. Kunde inte somna, vred och vände mig hur mycket som helst. Kollade på klockan, då var den halv 3 ungefär. Gick upp, drack vatten, gick tillbaka och la mig. Kunde fortfarande inte sova. Kollade klockan nån gång till, 03:15. Bytte kudde, position och höll på. Till slut måste jag ju ha somnat, för jag drömde att jag vaknade och kollade på klockan, som var 16:35. Fick världens panik, men sen vaknade jag igen (på riktigt den här gången). Då var klockan 06:25. Somnade igen. Vaknade med ett ryck när alarmet gick igång (dvs Malarialåten av Jesper Rönndahl från Pang Prego, "Detta är en sång om malaaaariaaans väääääg, människa till mygg och till männskaa igeeeen, först suger den bloood från en sjuuuuuuuuuk, sen så sticker den en som är frisk, chachacha!"), och nu är jag trött. Och inte ett dugg hungrig, så det var sjukt jobbigt att äta frukost. Ilandsproblem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback