Jag har blivit Fåsnuvld.

Yeah, för er som inte vet, så är det så att Fåsnuvld = Förkyld. Mamma Mu-referens? Självklart.

Så nu ligger jag nerbäddad i sängen och snorar och hostar. Jag har jäääätteont i halsen. Stackars mig!
Blev iallafall klar med portfolion idag, galet skönt. Tycker nästan lite synd om alla som inte ens har skrivit ut än. Tycker väldigt synd om Nenne som ska fixa allt det här på fredag, innan klockan tolv. I'll pray for you, dear friend!

Jag fick ett MMS av henne inatt! Med en bild på en viss T-shirt som hon har köpt till mig... Lovely!
Nu ska jag mysa till det som bara den och kolla ikapp mig på alla Glee-avsnitt som jag har missat.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar: Jag stod nog nästan längst fram hehe :D

Förlåt att jag svarade på kommentaren så sent x)

2010-05-27 @ 08:41:56
URL: http://nannasnowblack.blogg.se/
Postat av: Sandra

Krya på dig förresten! :)

2010-05-27 @ 08:42:15
URL: http://nannasnowblack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback