Lars Winnerbäck = Zombie-ätare?

Jag lyssnade på Kom Änglar med Lars Winnerbäck och hakade upp mig på den här meningen:
"Dom himmelska ben som jag ville förtära dom gick därifrån"
Okej.
Himmelska ben = Ben från någon som är i himlen, alltså död
Förtära = ÄTA! Omnomnom
Gick därifrån = Alltså... benen som var i himlen, alltså döda, gick därifrån, alltså levande döda, alltså tillhörde en Zombie...

Nu blir jag fundersam. Är jag något på spåren? Är Lasse en Zombie-ätare? Är det någon slags konspiration?
När jag får mer tid ska jag fortsätta analysera hans texter för att se om jag kan hitta mer ledtrådar. Det har jag inte tid med nu, jag ska iväg till Sax & Kam! Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback