Måndag 10/5

Jag känner för att blogga. Nu när internet väl funkar liksom. Dock har jag inget att blogga om. Det har inte hänt något särskillt idag. Jag är tillbaka i skolan och jobbar på med portfolion. Det regnar ute.
Jag har ingen träning ikväll. Och inte på Onsdag eller Torsdag heller. Ingen träning fram tills sommaren tar slut. Och för att motarbeta mig själv så är jag på världens danshumör, skuttar runt och gör assembléer och grejer. Seriös Balettdansös! På tal om det så har jag fått i uppdrag att inköpa tåspetsskor i sommar(!!!!!). Oh snap!

Imorgon ska jag till Sax och Kam och få håret fixat. Jag är ganska säker på att jag kommer få lugg och nån sorts färg. Vet inte vilken dock, det enda jag vet är att det inte blir svart (Thank god!). Annars så hoppas jag att dom (eh... inte dom. HON, antagligen. Det krävs väl inte mer än en person för att klippa mitt hår?!) klipper mig riktigt kort. För det är jag sugen på. Det skulle vara jätteskönt till sommaren!
Jaja. Vi får se hur det blir. Förhoppningsvis blir det bra, jag vet ju att de är duktiga där!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback