Stina: Ta inte det här personligt, Hahah!

Scenario: Vi sitter på lunchen och försöker tänka oss hur det skulle bli om hur jag skriftligt (och på rim) skulle hämnas på Nenne, om jag vart sur över att hon åt lunch med Stina. (Åh herregud vad det här samtalet saknar logik egentligen...)
Elin: "...När du äter med Stina är du omogen, så nu ska jag ge igen!"
Jag: HAHAH Vilket sämst rim! Men såhär då; "Jag tycker att det är ganska omoget, när det bara är med Stina du äter grillspett!"
Elin: Meh, den var ju asdålig! Stina rimmar ju inte på grillspett!

Kommentarer
Postat av: Stina

HAHA detta gjorde lätt min dag med sin konstighet haha XD

2010-05-06 @ 11:40:17
URL: http://happyt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback