Jag har insett att jag inte har någon tidsuppfattning ALLS

Hittade tillbaka till ett youtubeklipp som jag har för mig att jag såg för en månad sedan. Kollar på uppläggningsdatumet: 24 September. Det var ju aldels nyss ju! Typ igår! Eller ja, mer exakt, 10 dagar sedan.

Jaja, det här är ingenting i jämförelse med hur min tidsuppfattning över mig själv är. Tydligen så är det 17 år och 11 månader och 4 dagar sedan jag föddes. Och ändå beter sig både jag och min kropp som att vi är ungefär 12. Här är det inget body vs brain, vi är överens på den punkten. 

Idag är det kanelbullens dag, för övrigt. Hittils har jag ätit fem! Fem bullar om dagen ger bullar på magen. Tur att jag har tre timmars träning sen.

Edit: Jag fick ett mail av Mamma!
"SNÄLLA LÄR DIG RÄKNA
du är 17 år, 11 månader och 29 dagar min sköna, gud vad du virrar till det..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback