Magix Music Maker 16

...jag vill minnas att jag någon gång har sagt att "Deeeet verkar rätt enkelt, typ som garageband fast för windows, det blir nog inte så svårt". Scratch that!

Det tog mig 100 år att hitta (alla som förväntar sig facktermer kan sluta läsa nu) tangentbordspianot, hur man ploppar dit tonerna själv, effekter att lägga till (...hittils har jag bara hittat tråkiga instrument. Är BOMBSÄKER på att det ska finnas mer konstiga och intressanta saker, t.ex nånting som liknar Garagebands Area run (nu tjatar jag bara om garageband visst, men det är det programmet jag kan och freaking ÄLSKAR så okej??), men man ska kanske ladda ner det? Vart isåfall? Och vad i hela friden söker man på för att hitta det jag menar??!), och hur man loopar nånting har jag inte hittat alls.

Dessutom har programmet krashat typ 5 gånger inom loppet av ungefär 3 timmar. INTE okej.

Om någon som läser detta har erfarenhet det så vore det VERKLIGEN snällt om du kunde ge mig en snabb kurs, typ Magix Music Maker 16 for dummies.

 

Also: Jag gjorde den här headern igår, borde jag byta till den eller ha kvar den jag har nu?

Jag gillar den på nåt vis, men då måste jag också byta typ alla färger på länkarna och sånt, och jag är ju allergisk mot att ge mig in i htmlträsket.....





Kommentarer
Postat av: Generic SPUF User #37

HEILVETICA

2010-10-13 @ 22:56:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback