I rymden finns inga känslor


FYBUBBLAN vad bra den var! FANTASTISK! SNYGG! ROLIG! BRAAAAA! Åh det är PRECIS en sån där film jag skulle vilja vara med och göra. Och, för övrigt, har jag fel, eller är Sanne från Sundsvall med i den? Sanne, hon som spelade Alva i Alvas parkett, och visst gick hon Musik-Estet på Hedbergska...? Eller? I think so.

Update: Enligt den här fina lilla googlingen spelas rollen jag tänker på av en tjej som heter Sanne, och hon var hemskt lik den Sanne jag tänker på.... Så... There you have it?

Update 2: ANNA WESTIN! KORVKIOSKTJEJEN! Självklart! Henne kände jag ju till och med igen från trailern, jag kunde bara inte placera henne! Inte för att jag kan placera henne nu heller, men jag har för mig att vi har haft att göra med varandra när vi var små. Haha! Sjöng vi kanske i kör tillsammans...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback