Manifestation mot Rasism!

Duktig som jag är tog jag med mig videokameran idag!



Kamerakrig med Alex!



Coolaste Ung Vänster-Alex som var en av initiativtagarna
- och killen från MUF som jag inte uppfattade namnet på.
Anyway, de ville förtydliga att detta inte var något speciellt av de
politiska partien som låg bakom detta, utan att de hade
gått ihop för att stå emot rasism som helt vanliga Sundsvallare.
 



Just sayin!



Duktiga, skitcoola Sundsvallsbor som deltog trots att det var pissväder! Engagemang, LOVE IT!



Jag träffade en nöjd Åsa!


Kommentarer
Postat av: TheShaker

Eller hur?! :) Älskar den låten!



Va med i min tävling också, medan du ändå besöker bloggen :D



Bra blogg btw



XOXO

/TheShaker



2010-09-25 @ 21:59:57
URL: http://theshaker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback