Okej, de senaste 2 inläggen var aslånga, här får ni ett kort och enkelt!

Diskade och lyssnade på Lilla al Fadji idag. Med Petra Mede som gäst. Vilken kombination! De tog fram den sämsta humorn ur mig. Men det var skitroligt! När Petra är sig själv och inte ska vara obekväm vulgärkomiker är hon världens charmigaste.

Är hos pappa och ska ha mys och plugghelg. Har med mig i princip alla böcker som Hedbergska har att erbjuda. Och en från Västermalm.

Håller på att få panik över UF/Projektarbete/Fast-ja-nu-har-du-ju-äntligen-UF-så-nu-måste-du-göra-ett-jävla-bra-företag-Louise-upp-till-bevis-nu. Hetsar upp mig själv så jag nästan måste sitta och andas i en papperspåse, ni vet sådär som dom brukar göra på film ibland? Förstår inte hur det skulle vara lugnande men det var en himla bra liknelse.

Kommentarer
Postat av: Viktoria :)

fin blogg!! :) :D



kommentera gärna min

2010-09-18 @ 08:11:28
URL: http://msvikkyy.blogg.se/
Postat av: SweetHawaii Mirre!♥

Hej, fin blogg!

vad gör du en lördagskväll?

2010-09-18 @ 10:01:56
URL: http://sweethawaii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback