Telefonsamtal mellan mig och mor

Mamma: Men du, jag vet ju att du inte vill ha några blommor, men kan du inte ta dom där palmerna i alla fall och ha ute på balkongen?
Jag: MEN NEJ, jag ska inte ha några växter har jag ju sagt!
Mamma: Fast jooo, klart du ska ha någon växt i alla fall. Man måste leva i harmoni med naturen och....
KLICK! Jag lägger på.
RIIIIIIING
Mamma: Du behöver växter för att få bättre cirkulation av syre!
Jag: Va?
Mamma, med skolfröken-läxförhör-rösten: Ja Louise, vad gör blommor? Du kan väl fotosyntesen och...
KLICK! Jag lägger på.
RIIIIIIING
Mamma: Hörrö! Du kan ju inte bara lägga på! Hahaha! Fnitter fniss!
Jag: Jodå! Hehehehe! Fnitter fniss!
Mamma: Hahah, knasboll, puss på dig!
KLICK! Mamma lägger på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback