The Queen of I-landsproblem

Sitter och liksom väntar på att det från klar sky ska dimpa ner en lösning på alla mina problem just nu. Vilket jag vet inte kommer hända, men ändå önskar jag att det gör det. Önskar, inte hoppas. Aldrig hoppas.

Just nu är mitt största (nej, vänta, jag har större, men viktigaste) problem att jag inte hittar igen mina balettskor, som jag dessutom måste laga. Och klassen börjar 19:00. Mellan/Avancerad. Jag tvivlar på att det är något jag klarar av. Men eftersom jag var sjuk förra veckan och missade baletten då känner jag att jag måste ta igen mig. För om det är något jag behöver öva på så är det baletten. Mina fina tåspetsskor som jag blev ombedd att inhandla i våras ligger oanvända på bordet, ska jag ta mig till den nivån är det träning som gäller.

Vad har jag mer för i-landsproblem idag? Jo, jag gick in på Ica idag för att köpa Oboypulver. Köpte Bananer, vindruvor, potatissallad, drickyoghurt och panpizza, men ingen oboy. Då köper jag det på matlusth, eftersom bussen kommer nu. På matlusth hade de inte rätt sort. Och UF, så klart. Årets stora I-landsproblem.

Mtt stora problem är att mina problem
Är så pass små att dom knappt räknas som problem
Men dom gör lika ont för det, så sjung med nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback