Vad skulle jag göra utan min underbara lilla Mamma?

Sitter och tänker på vilken fantastiskt bra Mamma jag har. Jag kan inte beskriva hur tacksam jag är över allt du gör för mig. Ikväll fick jag utbrott för att jag inte visste hur jag skulle lösa det här med UF. Ungefär som för lite mer än två år sedan, när jag satt och hade panik över gymnasievalet. Jag visste inte alls vad jag skulle göra, jag ville bara sitta inne på mitt rum och snörvla och tröstäta - men du var förnuftig och fick mig att välja att gå media. Älskade lilla Mamma. Tack så mycket! Alla vet att det var den bästa linjen jag kunde ha valt. Även ikväll var du förnuftig trots att jag bölade som en femåring, och du hjälpte mig komma på en förjeffla superduper-kanonbra företagsidé. Tack för hjälpen. Tack för att du alltid står ut med mig trots att jag är världens största knasboll. Je t'adore!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback