"5 Februari. Nej, Mars! NEJ, APRIL!!!!"

Gissa hur glad jag blev när jag insåg att jag hade helt fel om vilken månad det var imorse.



Jag hade jätteroligt i helgen, dock var jag ganska trött ända tills jag fick idén att whippa my hair back and forth under fredagskvällen, och efter det fick jag jäkligt ont i nacken och tröttheten kom tillbaka. Hah.

Ikväll kommer Erik och ska sova över, så jag ska laga värsta middagen och har handlat på matlusth och grejer, vad duktig jag känner mig. Dock pank. Har 167 kr på mitt konto nu, HERREGUD JAG HAR ALDRIG VARIT SÅ FATTIG. Brukar få panik vid 500, jag har aldrig varit den som gör av med mycket pengar. Det värsta är att jag måste lägga dessa pengar på mat, det är inte typ som att åh, fan, jag har inte råd att köpa den där klänningen.

Har 10000 saker att göra också.

  • Samhällsprov på Torsdag
  • Svenska B Nationella-Tal på Tisdag (började med det idag, har hittils skrivit 700 ord, Produktivt! Klappa mig på axeln, anyone?)
  • Uppsats om Första världskriget
  • Värsta super-uppsats-analys-PR-grejen om Dagbladet
  • Filma och Redigera klart skräckfilmen tills vecka 16
  • Fixa födelsedagspresent till Mamma
  • Träna träna träna supermycket så att jag inte skämmer ut mig på Meiuboo's audition
  • Skriva CV och personliga brev - och söka jobb!
  • Städa hela lägenheten
  • Pumpa upp luftmadrassen åt Erik
  • Laga mat
  • Har jag glömt något????!! Inte? Okej då börjar jag med maten thankyoubyebyesweetdreamsetc

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback