Längtar så mycket till långfredan att jag tror att jag dööööööör....

Stress. Ångest. Panik. Rastlöshet. Likgiltighet.
Shit in.

Nu har skolan endast framkallat detta i ett ganska bra tag. Uppsatser, nationella, vanliga prov, och så Final Cut som inte vill sammarbeta. Jäkla filminställningar. Min ärkefiende.

Ska strax iväg och filma skräckis på GA, förhoppningsvis för sista gången. Vi MÅSTE verkligen bli klara nu, annars är vi körda. Och dåliga människor, eftersom vi kör så jäkla mycket med våra stackars skådisar. (Sally, Toivo, om ni läser det här (Jag slår vad om en miljon att Fredrik aldrig kommer läsa det här, hahah!) - NI GÖR ETT SÅ JÄKLA BRA JOBB!!! (OCH DON'T WORRY WE'LL MAKE UP FOR IT AND BJUDA ER PÅ PIZZA OCH FILMKVÄLL))

Har i alla fall läst igenom hela Public Relations-uppsatsen som jag ska redovisa imorn, och gjort lite anteckningar. Hoppas jag inte grillar Jossan och Linsan för hårt (men känner jag min och Chittans uppsats rätt så kommer även vi bli ganska välstekta).

Hm, what else? Jag har beställt födelsedagspresent till Mamma på Media Markt. Hoppasingetgickfelfördålovarjagattjävlamediamarktkommertvingamigbetala500krändå.
Måste hämta ut den ASAP! (AHAH! kände plötsligt ett enormt behov av att använda det uttrycket)
Och sen, efter en stenhård Torsdag, så är det äntligen lov. Ledig i 10 dagar (Damn it, 1 Maj är på Söndagen, vi missar en ledig dag! DAMN IT!). Tack och hej for now MP, det kommer behövas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback