Sjukt obehagligt

Den som bor i lägenheten över mig har hållit på och renoverat i någon vecka nu, hamrat och skruvat och sågat och låtit och haft sig, men alldeles nyss så lät det fan som om dom gick igenom taket/golvet, och att dom är inne i mitt kök och håller på. Sjukt obehagligt. Jag vågar nästan inte gå dit och kolla.

Jag mår lite bättre nu i alla fall, igår följde jag med Jonas ut till Bredsand och kollade på Melodifestivalen med company, skönt att vara ute i verkligheten igen! Dock så känns det som att jag har varit sjuk så länge att jag har glömt bort hur man lever när man är frisk. Uuuh. 

OCH, by the way, jag som var rädd att jag inte visste hur man skulle byta damsugarpåse, hah, det var väl inge svårt. Det svåra är att få igen locket på damsugaren igen (vilket jag inte lyckats med än)... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback