Day 03 – Your parents

Hah. Ännu ett ämne som jag tycker är för personligt. Eller tja, handlar för lite om mig.

Min Pappa heter Rolf och bor i Njurunda. Han är väldigt händig och hjälpsam och trots ett väldigt hårt yttre är han innerst inne en av världens snällaste. Av honom har jag bland annat ärvt utseende, fotointresse, min hyfsat korta stubin och en ohälsosam relation till ketchup.

Min Mamma heter Kerstin och bor i Bydalen. Hon är väldigt virrig och har alltid för mycket att göra. Hon är besatt av allt som är Franskt och kallar sin bil för grodan. Hon är på många sätt inte som en vanlig mamma, dels för att hon älskar swedish house mafia. Av henne har jag bland annat ärvt större delen av min personlighet, impulsiviteten, galenskapen, kärleken till dans och kärleken till solsken.

För övrigt så separerade dom innan jag föddes, så jag har aldrig upplevt hur det är att bo med båda föräldrarna under samma tak och vara kära eller hur det är att se dem bråka och gå igenom skiljsmässa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback