Day 07 - Your best friend ...(s)

Jaha, då var det dags igen. Skriva om vad jag tycker om andra personer i en blogg som jag tycker ska handla om mig.

Jag vill gärna inte peka ut att jag bara har en bästa vän, för jag tycker inte om att värdera människor överhuvudtaget. Så jag tänker dra igenom några av mina bästa vänner.

Astrid Berglund
Min fina kusin. Vi är Bertil. Med henne kan jag verkligen prata om allt. Det jag inte säger till henne säger jag inte till någon. Hon bor i Uppsala och vi träffas minst varje Jul och midsommar, men då och då åker jag ner dit och ibland kommer hon upp till Sundsvall.



Sara Wikström
Va? Vem är det? I mina kretsar är hon mer känd som Nenne. Hon är den enda personen i världen som kan få mig att skratta fastän jag har ont i huvudet, har panik och är spyfärdig.
Vi gick i samma klass på högstadiet och blev vänner på allvar i nian, framförallt när vi producerade vår första film tillsammans. Den är gjord i Windows movie maker och har verkligen ingen handling alls, men vi hade hur kul som helst när vi gjorde den. Samtidigt hann vi även med att åka ner till Stockholm och påbörja och avsluta en ytterst kort Stand Up-karriär, sjunga en låt som heter "Vi ska ligga med varandra" inför alla niorna och lärarna på Haga och fara runt hela stan på våra moppar och skriva/sjunga låtar om grus.
Du är ... GWAAARRGGHHH du är så bra.





Hannah Svensson
Bänki. När jag började hitta min plats i MP08B trodde jag att du skulle vara en sån där bonuskompis som kom med på köpet, men faktum är att trots att jag alltid går dig på nerverna så uppskattar jag mer än verkligen att jag har dig som vän. Man kan alltid prata med dig och du är perfekt när man behöver hjälp med att inte vara så konstig. Min perfekta partytant!





Johanna Nordlander
Chittan! LUUUJOOO. Hahah. Du och jag har delad förstaplats som klassens svarta får. Vi är konstiga. Trots att vi är väldigt lika på många sätt finns det saker med oss som vi verkligen inte alls stämmer överens om, då är vi snarare motsatser. Det är det som jag tycker är så bra med dig, för då kan jag se saker ur ett helt annat perspektiv.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback