Day 13 – This week

Den här veckan började skolan igen! GWAAAAAH Jag trodde att jag åtminstånne skulle tycka att det var lite skönt att komma in i rutiner igen men icke sa nicke, vi körde igång med 200% stress igen (UF, Oh my god, skjut mig i nacken).
Förutom mina små söta klasskompisar har jag spenderat ganska mycket tid den här veckan med Jonas, som i sin tur har spenderat större delen av tiden med att Facerape:a mig. Snäll som han är.

Och på tal om honom, gissa vilka som har varit tillsammans i en månad idag? Oj. Hej och Hå. Shit Pommes!

Kommentarer
Postat av: Jonas

Hehe, Jeeeeezes Chreeeist! (Panic-attack) <3

2011-01-13 @ 18:57:55
Postat av: elvira

sv: åh tack!!

2011-01-14 @ 00:34:48
URL: http://vivalavita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback