Day 15 – Your dreams

Jag drömmer om dagar utan snö och kyla.
Jag drömmer om äventyr.
Jag drömmer om en förjeffla snyggt inredd lägenhet någonstans i Storbrittanien, gärna London.
Jag drömmer om att träffa människor.
Jag drömmer om att skapa minnen.
Jag drömmer om en lagomt billig glass som man kan äta hur mycket som helst av utan att bli smällfet.
Jag drömmer om ett yrke att längta till.
Jag drömmer om färger och ljus, fyrverkerier och dans.
Jag drömmer om mjölk med lagomt lång hållbarhet.
Jag drömmer om att prata flytande engelska med en perfekt Kate Nash-dialekt.
Jag drömmer om att min lugg ska växa snabbare. Resten utav håret också. Sen så drömmer jag om den dagen jag kan klippa raklugg utan att den sabbar hela mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback