Day 16 – Your first kiss



Det där lär väl ha varit min första kyss. Eller ja, första puss. Eller ja, första puss av någon annan än Mamma, Pappa, Mormor, Morfar, Linda, och en himla massa andra personer. Pojken på bilden är son till en av mammas gamla franska kompisar, Nicolas tror jag han heter. Flickan på bilden är jag. Det kan man se på mina skadade knän.

Men okej då, min första riktiga kyss då. Få se här nu. Jag tror jag var 13, kanske 12 år. Det var vinter. Det var mitt i veckan, en tisdagskväll kanske. Jag och den numera skånska Alex satt i mörkret i hans badrum. Det var riktigt gulligt och mysigt.

Fun fact: En vecka senare kysste han mig med tunga. Det tyckte jag inte alls var lika gulligt och mysigt så jag visade mitt missnöje genom att bitas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback