Day 17 – Your favorite memory

Jag tror nog aldrig att jag skulle kunna välja ut ett exakt favoritminne, men något som jag minns som riktigt underbart var Miss Li på gatufesten 2009. Jag, Hannah, Jennifer, Astrid, Leo och en massa andra folk som bara hoppade, sjöng och dansade. Det var min första riktiga konsert och jag var riktigt jäkla APLYCKLIG. Utan en enda droppe alkohol. Den ni.

När jag tänker efter, överhuvudtaget så var gatufesten 2009 riktigt kul. Jag har ett fint fejk-lyckligt minne från Hammerfall och dagen efter när jag, Mamma och Erik bilade ner till Kristianstad fick jag också några fejk-gulliga sms. Och visst, det var mycket som var fejk, men just då var jag iaf glad åt det hela.

Kommentarer
Postat av: Nenne

Sv: OHMYFUCKYOUFREAKING--GAAAH

17:17 den 17:de. You are my hero.

2011-01-17 @ 22:02:57
URL: http://nenne.bloggproffs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback