Day 18 – Your favorite birthday

Jag vet inte riktigt om någon av mina födelsedagar har varit bättre än någon annan.
När jag var yngre spenderades de flesta i Spanien, så det var ju ganska fett.
Den bästa kanske ändå egentligen borde vara min självaste födelsedag? Alltså dagen då jag fyllde... noll. Dagen jag föddes. För även om den har haft några dåliga konsekvenser så är jag i slutändan rätt nöjd över att den hände.

Annars så hade jag riktigt kul när vi firade min 18-årsdag för några månader sedan.





Kommentarer
Postat av: Nenne

SHITBALLS. Jag kom precis på att jag aldrig skrev nåt om det här, eller la upp några bilder på min kreation, som jag verkligen spenderade tid på :0

Dyker ner i gamla mappar på datorn

Alla var så söta! :3

2011-01-19 @ 00:36:26
URL: http://nenne.bloggproffs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback