Day 30 – One last moment

Jag har precis haft mysdygn med Hannah & Johanna. Först for vi ut till birsta, sen hem en liten sväng för paus och packning (och städning för min del!) och sen hade vi gulligt pyjamasparty och dippade grönsaker (och salta pinnar och sånna där kex som man egentligen ska äta med äcklig ost), sjöng, bildade ett band (The Skoolkidz, kom ihåg det namnet!), kollade på Lejonkungen 3, sov och åt våffelfrukost (eller Voffelfrukost, om du så vill).




Och så, som mitt sista moment i den här bloggliste-saken, tänker jag visa er hur det såg ut när vi gjorde en cover på Parkens Jag har varit vilsen Lisa. We are oh so serious.


Kommentarer
Postat av: Hannah

Sv: Jaa lätt, och tavlan hänger i en lina från taket...



Haha, nej det är min tv smartass!

2011-01-30 @ 22:19:23
URL: http://hanananah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback