End of July

Igår kväll var jag ute med Johanna och sprang lite. Sedan gick vi hem och hittade en massa roliga saker. Till exempel att jag när jag var ungefär elva, ansåg att min favoritpryl var "Rumpan (för den kan man vicka på)".

Sedan (ungefär halv elva) kom Mamma hem och vi lagade bakad potatis och toscanaröra. Jättegott!

Idag har jag ont i halsen. JÄTTEONT. Och ni vet ju att jag inte bryr mig så mycket om småförkylningar och snorighet, men när halsontet kommer så är det synd om mig på allvar. Så tyck synd om mig.

Just nu sitter jag och varvar sängen med skrivbordet, körkortsplugg med tumblr och liknande.


31 Juli, för exakt ett år sedan, var jag och Nenne i London på Harry Potter walk.
31 Juli, Idag, sitter jag och skriver ett au pair-svar på en annons från en familj i centrala London. Tänk. Om. Jag. Får. Åka. Dit.


Känner ni igen Leaky Couldron? Been there!

Kommentarer
Postat av: Nenne

Sv: Haha! Jag förstår dej, jag kan inte skaffa Tumblr, men det blir svårare och svårare att stå emot xD



FÖRRESTENPÅTALOMATTDETVARETTÅRSEDANVIVARILONDON - Igår var det officiellt EXAKT ett år sedan vi såg Bo Burnham - TVÅ GÅNGER! :'D

2011-08-02 @ 13:23:59
URL: http://nenne.bloggproffs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback