Confessions of an airhead

Jag upptäcker nya saker med min lägenhet hela tiden. För någon vecka sedan såg jag för första gången att jag har en termometer på balkongen! Och alldeles nyss såg jag att uppe i taket ovanför mitt största fönster sitter det några sånna här små vita pluppgrejer som man ska sätta fast sladdar i så att de sitter still! You know what I mean? No? Ah, nevermind...

Har spenderat morgonen med att skriva två uppgifter, en gammal samhällsuppgift som inte riktigt har någon deadline och en historiegrej som ska vara klar på tisdag. Nu har jag bara Fröken Julie-analysen kvar, även den ska vara klar på Tisdag. Men som alla vet är jag värdelös på att analysera, aaah, vad ska jag ta mig till?

Och som vanligt är det stökigt och hög tid att städa. Tjenamors!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback