Det är lugnt, jag har lacktights!

Idag har jag varit på gina tricot och shoppat upp lite av ett presentkort som jag fick i julklapp. Det blev nya strumpbyxor (svarta och gråa), 2 par ordentliga nylontights till dansen (YESSS! ÄNTLIGEN!!! HIGH FIVE!!!), och, efter många om och men, ett par lacktights! Och precis som jag var rädd för ser jag nästan ut som ett försök till porrstjärna i dem. Nästan. Men de är ändå riktigt snygga! Vad jag inte var beredd på dock var att de skulle låta så mysko när man gick omkring i dem, och att de ibland får en att känna sig som en ål. [ Insert ål-ljud here ]

Sedan gick jag på matlusth och köpte våffelmix, sylt (typ 5000 liter, allt fick inte plats i min fina syltburk så jag har resten i en gammal potatissallad-låda. Fint), glass, JORDGUBBAR (enormt stora och jättegoda), tomater, chips och ostkrokar. Åh, vad Jonas kommer bli glatt överraskad! Är det våffeldagen så är det. Idag tänker jag lägga nyttigheten åt sidan och ångesten jag kommer ha när jag ställer mig på vågen imorgon får framtida Lollo ta hand om.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback