My latest obsession



Inatt såg jag färdigt första säsongen utav Heroes, och jag tror jag höll på att få ett nervsammanbrott, JAG MÅSTE SE RESTEN AV SÄSONGERNA NU!!!!

Ända sen serien hade Sverigepremiär på TV4 för en massa år sedan har jag varit sugen på att kolla, men då hade jag träning precis den tiden och hade aldrig tid att börja kolla, men nu har jag tagit mig tiden och as i thought - I LOVE IT!
Jag kan inte fatta hur folk verkligen har dissat den här serien, den är helt perfekt för min smak, och trots att den handlar om typ 15 olika karaktärer så lyckas jag hålla reda på alla personer. Och vilken tror ni är min favorit?



Hiro Nakamura, såklart! Den lilla nördiga Japanen, probably the most awesome character in the world!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback