Så göra vi när vi fotar det vi ska städa, tidigt en Söndagsmorgon



För någon dag sen här nu på lovet hade jag en ordentlig städochfix-dag, jag tvättade 4 maskiner med tvätt, slängde skräp, städade köket och hallen, vädrade täcket och alla femtioelva kuddar och bytte lakan, men hann som vanligt inte med det viktigaste.

Mitt rum. Med tillhörande fondvägg som jag nu är ganska säker på att jag vet vad jag vill göra med den men antagligen inte kommer ha tid att utföra det tills efter studenten. Påsklovet om jag har tur, motivation, hjälp, ork, och framförallt inte åker utomlands (New York, crossed fingers!).

I alla fall.

Här sitter jag nu och peppar med Imogen heap (som det var jättelängesen jag lyssnade på...?). Solskenet ute på balkongen är nästan spanskt, jag har varit vaken i snart en timme och Jonas ligger fortfarande halvt medvetslös och andas minst lika högt som han påstår att jag gör.

Suck. 
Nu ska jag ta tag i det här odjuret.



Update: Såhär fint blev det!


Kommentarer
Postat av: Elin Lindström

Om de är så att jag ska köpa dem på gina blir det nog i maj/juni. Men ska jag köpa dem då och ditt presentkort inte har gått ut så kan jag göra det :P

2011-03-13 @ 13:18:54
URL: http://2elin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback