Det här med humor...

Jag kan tycka att jag är väldigt bra på att hitta på humoristiska sketcher och parodilåtar. Aldeles nyss kom jag på något som jag tycker är skitkul. Nästan så kul att jag borde be revyfolket att överväga att ha med det som ytterst kort minisketch.
Och vad var det då? Ja, kommer ni ihåg introt till barnprogrammet Digimon? Digimon, digital monsters, digimon du är CHAMPION!!!. Well, ta den melodin. Och så sjunger ni:
Garamond, garamond typsnitt, garamond du är LÄSBAR!

Men som vanligt så inser jag att endast en ytterst smal målgrupp skulle ha båda referenserna, och antagligen bara en ännu smalare målgrupp som faktiskt skulle tycka att det var roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback