Malplacerade tåspetsskor.

Jag har lite problem med photoshopuppgiften som vi håller på med just nu. Vi skall göra ett slags kollage (som ska beskriva oss som individer, såklart. Uh.) bestående av minst fem olika bilder. Jag ska fota den sista i morgon tror jag, men hittils har jag himmel, stad, skylt och tåspetsskor. På skylten ska det stå en människa (som om skylten är en brygga eller väg eller något sådant) som har tappat tåskorna. Dock ser de så otroligt fula ut när de bara ligger där, jag får inte till någon ordentlig vinkel och min datamus krånglar.

Och vet ni vad jag äter till lunch idag förresten (så här klockan kvart i tre)? Pizzakanter. Kanterna, utan pizza. Okej?


Finn ett fel.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du borde fota om dem och få dem att se ut som om de hänger fastknutna ner från skylten, bara ett förslag :)

2011-11-20 @ 21:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback