Handduksbollar, milkshake och världens bästa app



Jag vet inte om ni vet vem det är, men jag har en Nenne. I helgen kom vi fram till att det var aldeles för länge sedan som vi träffades, och att hon aldrig fått någon chans att ge mig min födelsedagspresent. Fast det var ju bara hittepå. Hon kom hit i eftermiddags med en väldigt spännande kartong-påse-förpackningsgrej som innehöll en massa fina presenten, med motiveringen Med tanke på vad du studerar just nu så får du en liten inspirationsbomb med fina förpackningar!

Det var handkräm, tre sorters te, godis, ljus, tacokrydda, tysk koffeinchoklad och... två bollar som vi inte riktigt var helt hundra på vad de innehöll. Det var såklart (?) handdukar med världskartemotiv.

Sedan utbytte vi en traditionell ordbajsning av allt vi inte har hunnit berätta för varandra när vi inte träffats varje dag (plötsligt skrek min mun "JAG HAR FÅTT EN MIXER. SKA VI GÖRA MILKSHAKE? VI MÅSTE DRICKA UPP MJÖLKEN. KOM SÅ GÅR VI OCH KÖPER GLASS."), drack lite milkshake, kollade på youtube och väntade en timme på att hennes iphone skulle ladda ner en app. Men det var det helt klart värt.

Kommentarer
Postat av: Nenne

oooooh! jag älskar att daft-låten är i bakgrunden :'D

jag håller på att exportera min version nu, haha :3



2011-11-16 @ 19:30:12
URL: http://nenne.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback