We'll have early morning madness, we'll have magic in the making

Nu har vi kommit igång på riktigt med träning inför revyn (yes - jag ska vara med i Norrlandsrevyn i år/nästa år(? Premiären är på nyårsafton och resten av showerna är Januarilördagarna - blir det i år eller nästa år?) som dansare och statist, SAY WHAT! Köp biljetter nu!). I söndags fick vi till nästan två minuter och trettio sekunder koreografi på vårat egna nummer, och igår träffade vi (vi här är by the way Jag, Julia och Wilma (och även Camilla) (och även Linn och Emelie som tyvärr inte kunde vara med, så vi är alltså jag, Julia och Wilma (Hej nu kommer det många slutparanteser! Woho!)))) resten av reyvgänget och diskuterade kostymer, kollade på när Stefan och Hans övade på två helt jävla asroliga sketcher och satte lite bakgrundskoreografi till några av musiknumren. 18 till 22 höll vi på (RIM! AHA!) innan jag fick skjuts hem, helt utmattad men fantastiskt lycklig. Jag önskar att jag kan berätta om allt roligt som jag får vara med om, men jag får ju inte avslöja något så det enda jag kan säga åt er är att köpa biljetter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback