April 24th 2012

Idag fyller min fina lilla mamma år! Jag har varit på Birsta med Hannah och köpt presenter och bakat kladdkakemuffins. Nu väntar jag på att hon ska komma hem från sitt jobb så att jag kan ge henne ovan nämnda saker.

I helgen följde hon med mig och Nenne en snabbis i Stockholm! Vi två hade impulsbokat biljetter till Spamalot eftersom de snart har sin absolut sista föreställning och vi skulle ha ångrat oss för resten av våra liv om vi hade missat det, och kom ut redan efter första akt och gjorde high five efter high five över hur nöjda vi var med att vi hade tagit chansen och åkt. Vi hade även köpt biljetter som kostade 395 kr styck - men på något underligt sätt som ingen av oss riktigt kan förklara så fick vi sitta på betydligt dyrare platser. När vi gick fram till biljettkontrollanten tog hon en titt på våra biljetter och sa; "Hm.... Ja, ni sitter ju på våning två... Vet ni, jag tänker göra som så att jag sätter er på rad sju här, ni går in därborta på höger sida!", och så plockade hon fram två andra biljetter ur fickan. Jag och Nenne som inte alls fattade vad som pågick gjorde som hon sa och när vi väl hittat fram till våra platser började vi jämföra våra biljetter. De kostade över 660 kr - STYCK! "HIGH FIVE!? ELLER? VAD ÄR DET SOM HÄNDER?!?! WOHOOO"

Update: Vad fick hon då i födelsedagspresent?
I det vita paketet fanns spelet Qube - Utan tvekan. Man skall svara på frågor utan att neka, jaka, tveka eller staka sig. Ungefär som på Parlamentet - med andra ord SKITKUL!
I det blåa paketet fanns parfymen Love ETC Sun Kiss från Body Shop, och
I det stora rosa paketet fanns en jättefin kopp från Lagerhaus.

Kommentarer
Postat av: nenne

hälsa henne grattis från mig! :3

hihi, jag blev alldeles glad i hjärtat igen när jag läste om biljetterna, helt ofattbart awesome!!

also, jag har fått ett svar av Ingrid nu! I will vidarebefordra it to you!

2012-04-24 @ 18:49:33
URL: http://nenne.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback