Fucking Disgusting

Idag skulle jag egentligen få min andra cellgiftsbehandling men enligt blodproverna som jag tog igår så har jag för få vita blodkroppar - alltså sämst jävla immunförsvar - alltså skulle jag inte palla mer cellgifter just nu. Därför väntar vi med det tills på Tisdag. DÄREMOT märkte jag idag att mitt hår börjar falla av. Usch. Det började med att jag släppte ut håret och hårtofsen hade tre gånger så mycket hårstrån på sig som den brukar ha i vanliga fall. Sedan kan jag inte röra vid mitt hår utan att jag tappar. Och ni som känner mig vet att om det är något som jag gör on a regular basis så är det att pilla, klia, känna och dra i mitt hår. Typ som när man snurrar en lock runt fingret, det har väl alla gjort någon gång? Skillnaden nu är bara att hela slingan lossnar från huvudet. UCK.

Och aldeles nyss drog jag loss detta monster;
Som tur är ska Johannas frisörskompis Sandra klippa av mig det imorgon, men jag vill ändå av respekt för henne tvätta det innan. Det ser jag fan inte fram emot. Och inte att rensa avloppet efteråt heller.


För övrigt är mitt hår bak i nacken mycket mörkare än vad jag hade den blekaste aning om.

Kommentarer
Postat av: Vera H

Jag har hört att när det sedan kommer tillbaka sä är mycket kraftigare, tjockare och fylligare. Fast hår är så jäkla överskattat! Kämpa på underbara, du är så satans grym som bloggar om det här!

/Vera H

2012-04-06 @ 00:51:11
Postat av: Emma

Oh, men du kom ihåg att det kommer växa ut igen snart så :). kram på dig Lollo tänker på dig!

2012-04-06 @ 01:42:30
URL: http://attlevasomemma.blogg.se/
Postat av: Bagge

Heja heja dig!

2012-04-06 @ 14:28:00
URL: http://aphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback