Pointe & Tutu

Ibland drabbas jag av en känsla som man skulle kunna beskriva som panikinspiration.
Det fick jag när jag hittade dessa minidokumentärer;






Först tänker jag WOOOOW FANTASTISKT ÅÅH SÅ INSPIRERANDE OCH SÅ BRA ATT JAG HITTADE DESSA VIDEOR!
Sedan börjar jag bryta ner varje bildruta, och då kommer paniken. MEN, VART SKA JAG FÅ TAG PÅ SÅDÄR FINA OMGIVNINGAR? VAD ÄR DET DÄR FÖR GALET BRA BELYSNING?!?! HUR SKA JAG KUNNA FÅ NÅGON ATT BERÄTTA SÅ VÄRDEFULLA OCH INTRESSANTA SAKER? KOLLA IN SYMASKINERNA!!!!!!!! AAAAAAH DETALJER DETALJER DETALJER DETALJER....

Men jag tänkte ändå dela med mig av filmerna då de ändå kan funka som lite reel-iga till min och Nennes dokumentär. (Trots att jag inte har någon aning om hur vi ska kunna få så bra miljöer, ljus, rörelse osv etc mm)

Kommentarer
Postat av: Ronja

Alltså dokumentären om skorna! Jag bara lutade mig tillbaka och njöt, saknar baletten :')

2012-04-27 @ 17:05:22
URL: http://attraversiamo.webblogg.se/
Postat av: nenne

ah! jag har bara skummat igenom lite snabbt - ska kolla ordentligt i morgon! :D



sv: i did! just now! hehe.. vi har inte bokat något än, nej, väntar på att få höra när hon har tid :3

2012-04-28 @ 03:38:28
URL: http://nenne.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback