Rött och vitt

Det blev ingen behandling idag heller - då jag fortfarande inte hade tillräckligt många vita blodkroppar. Helst ska man ha runt 2.0, i torsdags hade jag så lågt som 0.2 och idag hade jag 0.8. Därför åkte jag och mamma ner till Spaze för att hämta ut min peruk!! Den är så fin; lång, röd, raklugg - allt det där ni vet att jag vill ha mitt hår som men som jag inte har motivationen eller hårkvalitén för! Efter det for vi till phone house för att förnya mitt mobilabbonemang med halebop. BAM! Nu är jag ägaren till en vit iPhone 4S, happy freaking days! Sedan for vi till matfors för att visa peruken för morfar och mormor (hon älskade den! Godkänd Woho!) och hämta en klädstång. Ni förstår, igår hade jag och Jonas ett super-ryck. Jag var på ikea och inhandlade massa grejer, bland annat ett bord, en papperskorg, sängskydd, klädpåsar etc, och han storstädade och gick upp med saker på vinden. Sedan ordnade vi upp i våra garderober, bytte vår "TV-bänk" (som egentligen är en skohylla) till en riktig TV-bänk (och skohyllan fick äntligen bli skohylla!), möblerade om och diskade och hade oss. När jag har städat ordentligt i köket och badrummet ska jag lägga upp massor med bilder, för lägenheten är såååå mysig nu!

Kommentarer
Postat av: Sara

Louiseeee! Det här kommer nog låta lite halvkonstigt, men hear me out. När jag läste att du fått den här (förbannade) sjukdomen så tänkte jag inte "stackarn.." som jag brukar, utan "fy fan vad hon kommer spöa skiten ur den här sjukdomen". För det tror jag verkligen, om jag känner dig rätt. Ville bara säga det, skicka massa positiv energi och massa kramar från din gamla kollega ;) sköt om dig!!

2012-04-10 @ 20:19:43
URL: http://risha.blogg.se/
Postat av: nenne

ah! jag tänkte inte på förrän nu att du hade flätat hår när vi såg hunger games, hihi :3



sv: mhm! vi borde fundera lite på en färgprofil att gradea efter också, typ, det är ju ett senare "problem" men det är ju alltid bra att ha en idé medan man håller på! :3

also, jag har en liten idé om hur man ska göra ett intro som slår ordentligt - tror jag, hehe, ska fundera lite mer så kanske jag har en helare idé till imorgon ;D

2012-04-11 @ 01:57:06
URL: http://nenne.bloggproffs.se
Postat av: Therese

Peruken är ju ruskigt snygg och du passar superbra i den! Håller tummarna för att du snart kan få din behandling igen så du kan kicka lite cancerass!

2012-04-11 @ 08:13:36
URL: http://thereseekarlsson.blogg.se/
Postat av: Julia

Supersnygg Lollo, älskar färgen :D

Hoppas allt är bra och att du snart får din behandling :)

2012-04-16 @ 18:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback