Tyst och tomt i huvudet

Jag har ingen motivation till att städa. Inte heller diska, läsa, övningsköra, plugga, eller göra någonting. Jag tycker till och med nästan att det är lite småjobbigt att gå och dansa. Jag är inte sugen på någonting, och jag har ätit så mycket hallonglass att den inte har någon smak längre. Jag känner mig inte deppig, för jag har ingenting jag kan skylla denna skumma nedstämdhet på. Det är bara tomt i huvudet, och det känns så bökigt. Om jag bara hade någonting specifikt att klaga på hade jag kunnat skriva sida efter sida och bara dränka mig i melankoli för en lagomt lång stund. Jag har inte skrivit i min personliga dagbok på en månad. Jag har inga ord, det är bara tyst i huvudet.
Det enda jag gör är att sitta och klappa mig på huvudet (Jag är inte helflintis än, men väääääldigt kort snaggad). Det är som att vara sin egen katt.

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Saknar att se dig i skolan!!

2012-04-25 @ 12:27:38
Postat av: Loppe

SVAR: Naaw, Jag dyker nog upp på Måndag och kollar läget och om det verkar som en kurs som jag kan palla med :D

2012-04-25 @ 15:55:05
URL: http://noisywords.blogg.se/
Postat av: H

Puss loupie!

2012-04-25 @ 20:59:26
Postat av: Stensdotter

Louise, jag har tänkt mycket på dig, det vill jag att du ska veta.

Har kommit på mig själv flera gånger med att tänka; "Louise är en fighter, det här klarar hon utan tvekan". För, det är precis så jag ser dig. Min magkänsla säger att den där nedrans sjukdomen bara är här för en stund, och att du kommer övervinna den..jag är övertygad. Hoppas att du kommer till skolan något framöver! Sköt om dig och var stark! Viljan kan försätta berg:) Stor kram från mig

2012-04-26 @ 23:12:25
Postat av: Grazyna

Den känslan är bekant. Det kommer såna dagar då allt känns tomt, tomt och hopplöst. Jag kan inte säga att det normalt men det är OK för att den drabbar oss då och då. Och du har mycket på dina axlar just nu, Louise.

Vänta ut den - och se framåt. Efter regn kommer solen och bättre stunder. Du klarar det, jag vet!!

Visualisera de goda ljusa stunder - mot alla odds. De kommer och allt blir bra igen.

Massor med kärlek :)

2012-05-07 @ 15:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback