Drygt tio personer går in på min blogg varje dag.

Hej på er. Är ni besvikna över att jag aldrig uppdaterar någonting? I guess so. 
För er skull ska jag berätta tio saker.
  • Nu är det december. Ni vet vad det betyder - Chokladkalender! Hur gammal jag än blir kommer jag aldrig vara för gammal för en chokladkalender. A-L-D-R-I-G.
  • I fredags hade committ julfest. Jag och Magda hade Top Hats och sprang runt med vår hemgjorda mistel och såg till att folk fick pussas lite.
  • På julfesten vann jag en termos i en rimtävling. Kommer inte ihåg hela rimmet, men jag minns i alla fall att orden Tomtebloss och Tria-mugg förekom. 
  • Ett annat rim som jag däremot kommer ihåg var den Haiku jag kom på när jag och Magda trodde att vi hade sett Wes Anderson på stan: En härlig snubbe, kunde ha vart en gubbe, Wes Anderson, YO!
  • Jag är beroende av Trocadero. Jag är en Trocaderoist. Ska vänja mig av snarast. Jag kan sluta om jag vill. Eller?
  • I veckan blev jag, Julia och Linn färdiga med koreografin till vårt egna revynummer. Det är ett helt annat tema än förra året, mer underhållande men också så otroligt fysiskt ansträngande nummer. Varför blir det alltid så? Jag är död efter halva.
  • Just nu sitter jag och torkar håret och försöker tämja min bäbislugg med ett skumt pannband.
  • Om man gör anagram på Louise Aslund (det blir inga bra anagram på Åslund, sorgligt men sant!) kan man få fram Delusional us eller Nauseous Dill. Tycker båda stämmer ganska bra in på mig. (Magda får fram HUR MÅNGA som helst på sitt namn, och det sammanfattas självklart med LEGEND BY ANAGRAM. Jag är galet avundsjuk.)
  • Idag återupptäckte jag frukten citron. Det är ju jättegott!
  • I en av mina kursböcker finns det en filmanalys av Låt den rätte komma in. Snacka om vilka kontraster man skulle se om man jämförde hur jag läste det kapitlet med resten av boken. 

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Hej på dig!
Vilken tur att det är hela tio personer då!
(Tror typ att jag har 5-6 st som brukar gå in på min) xD

Ofta boken innehöll en filmanalys av just Låt den rätte komma in!
Tänker typ på Norge då, men kom precis på att ni missade regin av den teatern ;/
Vad coolt! Finns det fler filmanalyser i den?
Lät intressant för en gångs skull då det gäller kurslitteratur.

Ha det bra så länge!
Och din blogg är sjukt snygg! :)

2012-12-03 @ 01:18:33
URL: http://www.sommarblomster.blogg.se
Postat av: Sara

Det var på tiden bannemej! :D

2012-12-03 @ 22:20:55
URL: http://sjp.webblogg.se
Postat av: nenne

CHOKLADKALENDER! jag har en jag med - såklart :D
also, angående anagram så är min favorit fortfarande det min mamma hittade åt lena bergvik: bleke ingvar, hehe!

2012-12-04 @ 23:39:00
URL: http://nenne.bloggproffs.se
Postat av: Amanda

Vilken bra blogg du har! :)

2012-12-07 @ 19:24:56
URL: http://smiilewideeveryday.blogg.se
Postat av: Anna T - Nörd & Filmskapare

sv: Är taggad som ett barn innan julafton eller födelsedagen :D!!!!!!!!!!!! Sj då?

Okaj nice :D tänkte om jag får intervjua dig om ditt filmskapande, klippning och grafik till min blogg :D?

2012-12-08 @ 18:37:37
URL: http://www.annatjernstroms.blogg.se
Postat av: Anna Röd - Nörd och Filmskapare

sv: JAAAAAA AWESOME!!!
Imorrn äre midnattspremiär <3333333 wgaaaaa!!!!

Oki ska tänka ut lite frågor och skicka ^^

2012-12-10 @ 14:20:33
URL: http://annatjernstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback