En stulen katt katt katt, min kompis kisse

Hello! Här sitter jag och min nya bästis och kollar på musikhjälpen. Hon var lite sur på mig förut för jag inte ville att hon skulle förstöra min halsduk, men sedan kom hon krypande och sa några mjau och la sig i knät på mig och började kurra. Min naturliga relation var självklart att börja ta kort med webbkameran. 
 
Nej, jag har tyvärr inte skaffat katt, det är Isabelles lilla Pussel som har bott hos oss en natt nu, eftersom de håller på och renoverar hemma hos henne och väntar på att cementet ska torka eller något sånt. Pussel är en pratsam liten tjej som älskar att gosa. I may or may not vägra att lämna tillbaka henne när Issa är klar (alternativt försöka dra ut på deras renovering på nåt sätt, kanske jag ska ta och riva en vägg hemma hos henne eller något sådant?).

Kommentarer
Postat av: Anna Röd - Nörd och Filmskapare

KISSE <3

2012-12-11 @ 22:54:53
URL: http://annatjernstroms.blogg.se/
Postat av: nenne

n'aaaaw :3 KÖP EN KATT

sv: HAHAH I KNOW! såg det live - höll på att dö av skratt! tentaplugg + musikhjälpen = success!

also: WOW! jag kom ihåg att jag såg nån trailer (?) för det där i somras - AWESOME!

2012-12-16 @ 03:55:47
URL: http://nenne.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback