Jag slänger mig från projekt till projekt

Revyn "avslutades officiellt" förra lördagen, med filmtittning och middag. Sedan November förra året var det mitt största sidoprojekt utanför skolan, träningen och vardagslivet. Idag, när jag precis ätit middag, ringde min gamla nollningsgeneral André och berättade att vi kommer och hämtar upp dig nu, det är ett möte inför nästa års nollning!
Sådärja. Då har jag fått något nytt att bita i.
Eftersom jag samlade ihop flest poäng under min nollning (och vann den fina titeln poänghora) fick jag och Victor (som blev Supernollan) första tjing på att vara generaler, och det tackade vi verkligen inte nej till. De andra två generalerna blev Daniel och Simon från info pr-klassen.
Under dagens möte fick vi mest grundläggande information, och bokade in en Superobligatorisk generalutbildning den andra helgen i maj. Så boka inte in nåt annat med mig då, för då är jag verkligen inte ledig.

Kommentarer
Postat av: nenne

hehehe - vad skoj! då får du se till att terra dom nya ettorna ordentligt! ;D

2012-02-28 @ 23:13:08
URL: http://nenne.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback