Valentines

Jag och Jonas är ibland lite klyschiga. Imorse kom det hit en präst (för att prata lite inför begravningen på fredag), och då hade vi städat hela lägenheten, Jonas hade på sig sin vita finskjorta, och så bjöd vi på tre sorters te och nennes lyx-muffins i min finaste servis, haha. Å andra sidan så var det ju ändå alla hjärtans dag, så jag antar att det räknas som en ursäkt för lite snofs.

Efter det mötet for vi iväg till Birsta för att kolla om vi kunde hitta något kul att köpa, men vi handlade bara parfym på Body Shop och lunch på McDonalds (det såg ytterst skumt ut när vi kom dit finklädda och skulle äta skräpmat, men sånt måste ju hända nån gång också, antar jag). När vi insåg att vi var less gick vi iväg till Coop och köpte lite smått och gott, och tog bussen hem. Sedan bakades det hjärtformade kladdkake-marshmallows-muffins! Maha! Jag var faktiskt skeptisk till silikonformar ganska länge, men när jag väl fick fyra olika sorters formar i julklapp av mamma tvingades jag prova och nu är jag helt såld på konceptet.

Efter det tog jag en tupplur, såg på ett par avsnitt av The Ricky Gervais show, anmälde mig till en tävling där man kan vinna en Canon 600D (Rösta på mig!/ (Jag anmälde mig ganska tidigt!)), och sist men inte minst så gjorde jag några hjärtformade pizzor. Nu får det räcka med bingeande idag, jag har ju trots allt dansträning sen ikväll. Ta istället en titt på vad jag har till höger om min dator;

Kommentarer
Postat av: nenne

håhå! så ni gjorde en hjärtformad pizza! vad gulligt :3

jag börjar allvarligt tänka efter om jag borde investera i ett antal rejäla silikonformar, haha, bakar man muffins in den här takten är formar en alldeles för stor kostnad x)

men jag hittar typ bara pyttesmå formar överallt - jag vill ha stora! hur stora/små är dina?

2012-02-15 @ 00:03:50
URL: http://nenne.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback