Darren & Daniel



Det här är Darren Criss. Det första jag såg med honom var Harry Potter-musikalerna som han skrivit tillsammans med några vänner. Han spelade Harry, och om ni är Harry Potter-fans och inte har sett A very Potter musical eller A very Potter sequel så är det något ni borde youtube:a på en gång.

Strax innan andra säsongen av glee skulle ha premiär började ryktet spridas att han skulle medverka i några avsnitt. Nu är han en series regular (ursäkta, men hur ska jag översätta detta?) som karaktären Blaine Anderson.

Ikväll har han debut på Broadway. Han ska ersätta Daniel Radcliffe i rollen som J. Pierrepont Finch i musikalen How to Succeed in Business Without Really Trying i tre veckor.
Wait what? Daniel Radcliffe? Han som spelar Harry Potter? Ska Darren Criss ta över Daniel Radcliffes roll på broadwa-wha-what?!?!
Yes. Den Daniel Radcliffe. Det här är så häftigt. Jag är så stolt över Darren.




Jag tror att en möjlig anledning till att jorden går under 2012 är att Daniel och Darren kommer träffas för första gången i år och då kanske en galen och livsfarlig paradox uppstår...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback