Let's talk about NYCB

Detta blogginlägg presenteras i samarbete med (och läses bäst med) den här Spotifylistan.

Okej. Jag har blivit smått besatt av New York City Ballet. Det hela började med att jag såg dom fantastiskt snygga minidokumentärerna. Sedan tipsade Ronja mig om att de tillsammans med O.P.I släppt en nagellackskollektion.
Asså... Kolla in den där loggan! Kolla in den där förpackningen! Kolla in nyanserna på nagellacken! Kolla in namnen på nyanserna! OCH KOLLA IN LOGGAN IGEN! AAAH Jag döör vilken snygg logga! (Ett litet tips på nåt om nån kan köpa till mig i födelsedagspresent..... PRETTY PLEASE)

Så, när jag var i Göteborg och handlade lite nya balettkläder så dök denna tröja upp i mitt liv. Och tro mig, jag köpte den inte bara för loggan - den här tröjan är den skönaste tröjan jag någonsin har varit med om. Och den är så fiiiiiiin. I AM NOT WORTHY OF THIS TRÖJA OKEJ? (Worthy or not jag köpte den i alla fall.)
Okej, så har ni fattat hur hajp jag är över detta varumärke? Tror ni att detta är ett företag som jag skulle kunna kalla för ett av mina drömjobb? Hm, I'd say Yes. Vad råkar jag då se när jag lite sådär impulsivt klickar runt på deras hemsida?

VARFÖR BOR JAG INTE I NEW YORK OCH ÄR EN SENIOR OR GRADUATE STUDENT?!?!

Kommentarer
Postat av: Anna T - Nörd och Filmskapare

Owww, I feel with you, alltid äre nått emellan en själv å drömjobben! Å ja säger som du: LOGGAN!



Då vet ja vem som ska få göra mina för-eftertexter å loggor te filmer framtiden ;D you got good taste girl!

2012-07-11 @ 22:26:35
URL: http://annatjernstroms.blogg.se/
Postat av: Carolina

Älskar nagellacken!

2012-07-12 @ 14:31:56
URL: http://kaotiskt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback