Okej så jag har två saker att ta upp

Först och främst - Jag har köpt nya springskor! Jag invigde dem idag tillsammans med Hannah på ett varv runt ryggis som gick så mycket bättre än förväntat. FUCK YEAH. Har nu suttit och knopat ihop en ny spelista som jag ska lägga in på telefonen och förhoppningsvis blir det lite joggning imorgon också.
För det andra - GISSA VAD JAG PRECIS SÅG PÅ TUMBLR? JO - DEN SVENSKA ÖVERSÄTTNINGEN AV THE FAULT I OUR STARS!!! AAAAH
Den kommer i vinter och kommer heta Förr eller senare exploderar jag, som jag antar är en bit av Hazel's citat “I'm a grenade and at some point I'm going to blow up and I would like to minimize the casualties, okay?”.
Alltså, den här boken betyder så mycket för mig. Jag förbeställde den innan den ens officiellt släppts, och den är signerad. Med en grön penna. Samma dag som jag fick den läste jag 4 kapitel, och sen när jag var tvungen att plugga och allt möjligt kom emellan läste jag lite mindre ofta. Hur som helst, så läste jag ut den samma dag som jag fick veta att jag hade cancer, och det är nog tack vare denna bok som jag har kunnat ha en sån lättsam inställning till det hela, eftersom det är just det den här boken i stor del handlar om. Det är en otroligt fin och rolig bok och jag är verkligen nyfiken på hur den kommer vara på svenska, så trots att jag har originalutgåvan från första tryckningen med Johns autograf i så kommer jag vilja ha den svenska översättningen i min samling. Åtminstånne så att Mamma kan få läsa den, för jag har inte fått henne att läsa TFIOS än, men det kanske går lättare med den svenska varianten? Eller?

Kommentarer
Postat av: Anna T - Nörd och Filmskapare

Häftigt :D ska absolut kolla upp den!

2012-07-17 @ 00:08:03
URL: http://annatjernstroms.blogg.se/
Postat av: Nannasnowblack - om min deff och träning!

Sv: Åh tack så jättemycket!! Verkligen jättekul att höra! Det är faktiskt också personer som dig som stöttar som får mig att fortsätta :)

2012-07-18 @ 10:51:08
URL: http://nannasnowblack.blogg.se/
Postat av: JonnaNS

TFiOS is the best..!

2012-07-19 @ 13:54:22
URL: http://jonnans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback